11/18/2016

WINTER IS COMING

Me suomalaiset kyllä keksimme sanottavaa säästä, vaikkei muuta sanottavaa juuri olisikaan.

"Ihanaa kun tuli lunta niin saadaan vähän valoa näihin päiviin."

"Kamalaa kun joutuu rämpimään tuolla lumihangessa eikä eteenpäin meinaa päästä."

"Noh, nyt ne lumet sitten sulivat juuri kun lapset pääsivät pulkkamäkeen, ja ehdin toivoa, ettei tänä vuonna tulisikaan mustaa joulua."

Jokainen näistä jäänrikkojista on omiaan avaamaan vaivaannuttavan keskustelun naapurin, työkaverin tai jonkun sellaisen tuttavan kanssa, jonka seurassa tekisi mieli vain tuijottaa tiiviisti puhelimen ruutuun. Olitpa sitten säähän tyytymätön tai et, sateisesta viikonlopusta marmattaminen luo aina jonkin asteen yhteyden keskusteltavan henkilön kanssa. Näin suorituspaineet keskustelun syvällisyydestä laskevat ja ollaan jo askelta lähempänä keskustelun päämäärää: sen loppumista. 

Historian tunneilta tuttu yhteinen vihollinen toteutuu siis tänäkin päivänä sääkeskustelujen muodossa. Suomalaisten hämmentävä suhtautuminen säähän ja sen voivottelu ovat ehkä ikuisia ilmiöitä. Aina on joko liian kylmä tai liian kuuma. Elämme pohjoisessa ilmastossa, mutta silti sateiset syksyt ja lumiset talvet tulevat vuosittain joko yllätyksenä tai pettymyksenä. Yksi asia on kuitenkin varma. Winter is coming.


Faux fur jacket | Marks & Spencer
Turtleneck | Orsay
Jeans | Primark
Otk boots | from Amsterdam
Belt | H&M
Bag | Orsay


Suurimmat GOT-fanit ehkä huomasivatkin jo yhteyden otsikon ja uuden tekoturkistakkini välillä. En kiistä sitäkään, ettenkö olisi ylistänyt outoa sukunimeäni tästä neronleimauksesta. Hahahaa en voinut vastustaa kaikkia näitä yhteisiä tekijöitä! Jos siis tässä vaiheessa olet aivan pihalla mistä puhun, kannattaa viimeistään nyt ottaa haltuun HBO:n hittisarja Game Of Thrones.

Itse olen sarjaan aivan koukussa ja ollaan Petterin kanssa saatu putkitettua koko ykköstuottari kahden viikon sisään. Sarja sisältää paljon suhdedraamaa (josta tämä drama queen on mielissään haha) sekä sotaa ja räiskettä, joten molempien katsojatyyppien tyytyväisyys on taattu. Tähän mennessä GOT on ollut kaiken hypetyksen arvoinen, suosittelen siis! Mistä sen tietää vaikka bussipysäkillä välttelemäsi tuttava katsoisi myös sarjaa. Vähäsanaisella mutta vaikuttavalla siteerauksella keskustelunne voisi kohota aivan uusiin svääreihin:

"Winter is coming."

"Klassikko."

"Missä kaudessa sä oot menossa?"



Olepa hyvä.



Bisous,
Ida Christine

11/07/2016

INSPIRATION BLOG AWARDS 2016




Mikä ilta! Lauantaina sain tilaisuuden päästä Indiedays:n Inspiration Blog Awardseihin seuraamaan vuoden inspiroivimpien blogien palkintojenjakoa ja nauttimaan gaalatunnelmasta. Ilta sujui mukavasti hyvässä seurassa ja open barin Fresitadrinkkejä siemaillen (no shame!). Sain tutustua lähemmin moniin Instagramin puolelta tuttuihin kasvoihin ja tapasin myös täysin uusia ihmisiä. Bongasimpa siinä illan aikana myös Uinon ja Jekku Berglundin, ja jututin hetken Sara Ollilaa, Paperplanesin Juulia sekä Natalie Vileniä. Pakko myöntää, että muutaman kerran minun piti nipistää itseäni ja tarkistaa olinko oikeasti kaikken näiden ihailemieni bloggaajien ja somevaikuttajien kanssa samassa tilassa hahah. 

What a night! Last Saturday I had the chance to take part in Indiedays's Inspiration Blog Awards to see the distribution of prizes and to enjoy the atmosphere. We spent a fun night in great company sipping on the delicious Fresita drinks from the open bar (no shame!). I got to meet many familiar faces from my Instagram feed and I got to know some new people too. I also spotted so many popular bloggers and social media influencers during the night that I had to pinch myself a few times just to be sure that it wasn't just a dream hahah.

Second from above © Henri Ilanen
Third from above © Ville Malja


What I was wearing:

Jumpsuit | C&A
Heels | Bik Bok
Clutch | C&A
Choker | Gina Tricot
Earrings | H&M
Bracelet | Bijou Brigitte


Our girl gang from right: Camilla, Marianne & Jutta

Olen niin iloinen ja onnellinen, että sain olla osana juhlia! Kaikista tapaamistani lahjakkaista ihmisistä inspiroituneena aion tehdä ensi vuodesta minun vuoteni ja kehittää itseäni sisällöntuottajana. Ehkä sitten ensi vuoden gaalaan kilahtaisi kutsu postilaatikkoon. ;)

I'm so happy I got to be a part of this party! Inspired by all the talented people I met I'm going to make next year my year and amp up my game as a content creator. Maybe that way I would deserve my own invitation to the gala next year. ;)

Bisous,
Ida Christine

11/05/2016

GALA READY

Omg.
Siinä ensimmäinen sana joka pääsi aamulla suustani kun tajusin, että olen menossa Inspiration Blog Awardseihin tänä iltana!! Kaikki kiitos tästä kuuluu Marianne Sendenalille, joka ystävällisesti pyysi minut gaalaan avecikseen. En ole tavannut Mariannea vielä kasvotusten, mutta noin pyytteettömän teon jälkeen en voi muuta hänestä todeta kuin miten ihana ihminen hän on! xx En malta odottaa tutustumista häneen ja ties kuinka moneen muuhun bloggaajaan, joiden tapaamisesta olen vain haaveillut! Tästä tulee ilta, jota en koskaan tule unohtamaan.

Omg.
It was the first thing I said this morning when I realized I'm actually going to Inspiration Blog Awards tonight!! All this thanks to Marianne Sendenali who invited me as a plus one. I haven't met her in real life yet but it's sure enough to say she's such a sweet and kind person! xx I can't wait to meet her and God knows how many other bloggers who I've only dreamed of meeting! Ahh it's going to be a night to remember.


Tässä pieniä yksityiskohtia illan asustani. Muistakaa pysyä Instagramin ja Snapchatin puolella (@idachristines) ajan tasalla, niin näette asuni kokonaisuudessaan! Illan aikana selviää myös mitä saan aikaan Make Up Storen glitteripurkista... Taitavimmat meikkigurut saattavat sen ehkä jo arvatakin ;) Uskon että illasta tulee mitä mahtavin ja saan tutustua kaltaisiini luoviin ja intohimoisiin ihmisiin. Wish me luck!

Here are a few details of my #ootn. Don't forget to stay tuned on my Instagram and Snapchat (@idachristines) to see the whole outfit! During the night, you'll also see how the Make Up Store glitter has worked out for me... Maybe some of you beauty gurus already know ;) I believe the night will be the most amazing and I get to meet lots of creative and passionate people like myself. Wish me luck!


Bisous,
Ida Christine

11/01/2016

LONDON HIGHLIGHTS

Ello mates! Palasimme Petterin kanssa Lontoosta viime viikolla ja vaatelöytöjen lisäksi taisin napata matkalta mukaani myös syysflunssan, jonka takia voimani ovat viime päivinä riittäneet lähinnä teekupin täyttöreissuun keittiön ja sänkyni välillä. Siksi myös kuvaamani vlogi ja postaukset ovat myöhässä... En kuitenkaan malttanut enää odottaa tämän postauksen jakamista kanssanne, jotta pääsisitte näkemään parhaita paloja matkaltamme.


Kuukausi etukäteen suunnittelemani aikataulu piti meidät kiireisenä (toisinaan ehkä liiankin kiireisenä, heh) ja kolmessa kokonaisessa ja kahdessa vajaassa päivässä ehdimmekin näkemään ja kokemaan yllättävän paljon. Suunnitelmistani huolimatta kaikki ei mennyt kuten Strömsössä, ja joistain aktiviteeteista oli ajan puutteessa vain pakko luopua. Näin jälkikäteen ajateltuna se kellon ympäri kohteesta kohteeseen -tyyppinen rempattaminen kuitenkin kannatti ja suoriuduimme suurkaupungista monta kokemusta rikkaampana. 

 Tässä siis muutama henkilökohtainen kohokohtani kaupungista, jonne olen enemmän kuin valmis palaamaan pian uudelleen! / Here are some of my highlights from our trip to London. Hope you enjoy!


LONDON EYE

Aluksi pelkkä ajatus metallisessa kopperossa 135 metrin korkeudessa keikkumisesta sai minut kauhusta kankeaksi, mutta loppujen lopuksi kokemus ei ollutkaan niin hirvittävä. Tämä "koppero" oli nimittäin niin vakaa, ettei korkeus tuntunut juuri missään ja upeita maisemia ihaillessa puolen tunnin kierros kului äkkiä. Kliseinen turistikohde, mutta ehdottomasti vierailun arvoinen!

First I was terrified of the idea of swinging somewhere in 135 meters altitude but the experience wasn't that horrible after all. The capsule was actually so stable I barely realized how high we were. Besides, looking over the beautiful city for half an hour went by almost too fast. Such a clichéd tourist attraction but definitely worth the visit!



NOTTING HILL

Rakastuin Notting Hilliin välittömästi! Kaikki ne valkoiset asuintalot ja värikkäät kujat, joista Notting Hill tunnetaan loivat kaupunginosaan erityisen tunnelman. Ihmiset kävelivät kiireettöminä ja väkeä oli ylipäätään vähemmän kuin ydinkeskustassa. Bloggaajan näkökulmasta aika otollinen kuvauspaikka siis, haha.

I instantly fell in love with Notting Hill! All of the white houses and the characteristic colorful streets created such a special ambiance to this part of the city. People were few and no one was in a hurry which makes it a pretty favorable place to shoot outfits, haha.


ALADDIN MUSICAL

Kuvilla ei ole tekemistä itse musikaalin kanssa, mutta en voinut olla mainitsematta matkan yhtä kohokohtaa vain kuvien puutteessa. Musikaali oli aivan loistava ja ylitti kaikki odotukseni. Lontoossa teatteritila ei todellakaan rajannut pois tulisuihkuja ja muita erikoistehosteita, päin vastoin. Aika ajoin unohdin ihan olleeni musikaalissa, enkä mukana toimintaelokuvassa, haha! Aladdinin tarina oli herätetty henkiin uudistetulla, mutta ah-niin-lapsuuden muistot herättävällä tavalla. Lontoon pursutessa teattereita ja musikaaleja tämä oli jotain, jota ei voinut jättää kokematta mistään hinnasta. Näyttelijöiden laulu-, tanssi- ja näyttelylahjat olivat joka pennin arvoisia.

These pics have nothing to do with the musical but I just could not to share one of the absolute highlights of the trip with or without photos. The musical was absolutely amazing and it exceeded all my expectations. London theaters are definitely NOT limited when it comes to special effects, the show blew my mind! I had a hard time realizing I was sitting in a musical, not a real life action movie haha. The story of Aladdin had a modern twist to it yet still it gave me massive childhood nostalgia. As London bursting with theaters and musicals this was something I wouldn't have missed in the world. The actors' singing, dancing and acting skills were worth every penny. 


BOROUGH MARKET

Vaikka Englannin ruokakulttuurista tulee ensimmäisenä mieleen fish & chips ja ylipäätään kaikki rasvakeittimen kautta lautaselle päätynyt epämääräinen ravinto, jota myös ruuaksi kutsutaan, löytyy tuoreen lähituotannon taivas lähempää kuin arvaakaan. Osittain sillan alle muodostunut markettialue ydinkeskustassa kätkee sisäänsä toinen toistaan herkullisemman näköisiä ruokakojuja, jotka tarjoavat kaiken mitä kuvitella saattaa. Jo pelkkä tuoksu alueelle astuessa huumaa hajuaistit ja pian silmä syö enemmän kuin maha vetää... Jos siis tahdot nauttia vegehampurilaisista, tuoresmoothieista ja kreemitäytteisistä donitseista tuntematta oloasi käveleväksi rantapalloksi, kannattaa alueelle palata ruokailemaan useampana päivänä. Tämä ruokapaikka ei nimittäin tuota pettymystä, trust me!

Considering the food culture of England you would probably first imagine a portion of fish & chips or anything with a high level of calories. Nevertheless, you actually can find fresh, local food from this food market partially situated under a bridge near the city center. There is a high risk of the smell of all the freshly baked breads and pastries making you want more than your tummy can handle. So, if you want to make the most out of your trip to this food heaven, I suggest you to come back another day to enjoy all the vegetarian burgers, fresh smoothies and cream-filled doughnuts. This place won't let you down, trust me!


THE SHARD

Viimeisen iltamme kruunasi pikainen (ja kun sanon pikainen, tarkoitan todella vain 15 minuuttia) käynti The Shardissa, Euroopan korkeimmassa rakennuksessa. Tämä 306 metriä korkea pytinki takasi henkeäsalpaavan näkymän öisen Lontoon yli. Vaikka aluksi tuntuikin suolaiselta maksaa 30 puntaa (n. 34€) niin lyhyestä visiitistä, oli maisema sen arvoinen. Se, että yhdellä silmäyksellä saatoin nähdä puolet tästä miljoonakaupungista tuntui epärealistiselta ja mahtavalta samaan aikaan. Kaiken matkalla näkemäni ja kokemani kunnioituksessa pysähdyin tuijottamaan lasin läpi ja annoin Lontoon vallata minut hetkeksi ennen kuin aamu jälleen koittaisi ja olisi aika palata kotiin.

A quick visit to The Shard (and I really mean we were there for like 15 minutes) topped off our last night in London. This 306-meter-tall building is the highest one in Europe so the breath-taking views were guaranteed. Even though it first felt like a waste of money to pay 30 pounds (approx. 34€) for such a short visit, the scenery of London by night was certainly worth it. The fact that I could see half of this metropolis at one glance felt so surreal and overwhelming. I gazed through the glass in awe of everything I got to see and experience during this trip and let London sink into me before the morning comes and it was time to head back home.


Until next time London!

Bisous,
Ida Christine

10/17/2016

ANIMAL ADDICTED

Pictures: top right & bottom left by me, top left & bottom right from Pinterest

Viime aikoina olen tuntenut lievää (lue: vaarallisen suurta) vetoa eläinprinttejä ja etenkin leopardikuosia kohtaan. Syy, miksi käytin sanaa vaarallinen juontaa luultavasti itse pedon luonteesta, sekä ihmisten viha-rakkaus-suhteesta printtiin. Toisaalta leopardikuosi tuo asuun särmää ja rock-vivahdetta, mutta väärin käytettynä se voi koitua koko asun turmioksi ja jättää kantajalleen mauttomuuden leiman.

Tämä eläin on kuitenkin saanut minut kynsiinsä, enkä oikeastaan edes tahdo päästä irti sen otteesta. Päinvastoin addiktioni vain kasvaa ja haaveilen löytäväni Lontoon matkalta sekä leoparditakin että -bootsit. Ne olisivat täydellinen lisäys kissaeläinkokoelmaani kirpparilta löydetyn leopardipaidan ja -asusteiden joukkoon. Yritän kuitenkin pysyä selväjärkisenä, enkä pue näitä kaikkia kuoseja samanaikaisesti. Tavoitteena on pitää homma tyylikkäästi 'leopardileidinä', EI 'puumanaisena', jos ymmärrätte mitä tarkoitan, hahah!


Lately, I've been seriously drawn to animal prints and especially to leopard print. When it comes to prints leopard is quite risky due to the nature of the beast itself and the love/hate relationship that people have with the print. On one hand leopard print can make the outfit appear edgier and give a little rock to it. On the other hand it can easily be misused hence the entire look is ruined and the supporter is being rated as tacky.

Regardless, this animal has got its claws deep inside me and I have no intention of trying to let go of its grip. Vice versa my addiction is growing and I dream of finding both a leopard print coat and boots from London. They would be the perfect addition to my feline collection consisting of a thrifted leopard print top and accessories. I still try not to go crazy by wearing all of them at once. The goal is to keep it chic 'leopard lady', NOT the 'gougar' if you know what I'm saying hahah!


Mitä mieltä TE olette leopardikuosista ja entä pukeutuisitteko siihen itse? KOMMENTOIKAA ALAS!
/ What are YOUR thoughts on leopard print and would you wear it? COMMENT BELOW!


Bisous,
Ida Christine

10/13/2016

STONE COLD

Kylmenneistä aamuista ja illoista voi huomata, että syksy on edennyt pitkälle ja talvi tekee jo tuloaan. Se tarkoittaa sitä, ettei tämä vilukissa poistu enää ovesta ilman sormikkaita ja pipoa haha. Työt ovat pitäneet minut kiireisenä ja viikon (!!) päästä koittava reissu Lontooseen on siintänyt silmissä niin, etten ole edes huomannut ajan kulua. Olen myös vihdoin alkanut tuottamaan YouTubeen sisältöä viikoittain, YAY! Yritän pitää siitä kiinni, sillä rakastan tehdä teille videoita ja on myös hyvin palkitsevaa jälkikäteen nähdä, kuinka paljon te pidätte tuotoksistani. :) YouTubesta puheen ollen tässä kuvia asusta, jonka kuvasimme Julian kanssa viime sunnuntaina. Olemme jo muutaman viikon ajan käyneet kuvaamassa asuja, jotka päätyvät pian meidän molempien kanaville. Jotain jännittävää ja spesiaalia luvassa siis - stay tuned! ;)

As the mornings and nights are getting colder and colder this cold-o-phobe does not leave the house without her gloves and beanie anymore haha. I've been so busy working and looking forward to our trip to London (which is now only one week ahed of us!) that I haven't noticed how quickly time has been passing by. Yet I'm lucky enough to say I've been really active for the longest time on YouTube uploading one video per week, YAY! I'm going to keep it that way since I love doing videos for you guys and to see how much you like what I do is so rewarding. :) Speaking of YouTube, here are some pictures we took with Julia as we filmed something very exciting and special for both of our channels. Stay tuned for more! ;)


Blazer | mom's closet
Sweater | Cubus
Faux Leather Pants | Zara
Boots | Sko Punkten
Embellished Clutch | Bijou Brigitte
Belt | H&M
Beanie | Gina Tricot
Gloves | KappAhl



Bisous,
Ida Christine

9/11/2016

BLOGGER BRUNCH


Sunnuntaiaamu alkoi tänään ihanasti, kun Aurora, Julia ja minä kokoonnuimme bloggaajaporukalla Julian luokse brunssille. Ensinnäkin asunto sijaitsi ihastuttavassa Töölössä ja saimme ruokailun ajan nauttia loppukesän lämpimän tuulahduksen tuomista kaupungin äänistä. Toiseksi sain ensimmäistä kertaa nauttia kokovegaanisen ateriani - banaanipannukakkuja, soijajogurttia ja kaurajäätelöä. Tulimme siihen tulokseen, että kuka ikinä sanookaan, etteivät vegaaniruokavaliota seuraavat söisi hyvin, ei tiedä mistä puhuu! Ruoka oli niiiin hyvää ja sitä syötiin sen mukaisesti. Aterioinnin jälkeen ruokakooma iski ja olin melkeinpä valmis päiväunille, haha.

Today started the best way possible as we three gathered at Julia's place to have brunch. First of all, the location was so adorable and we could hear all the city sounds carried in by the still ongoing gentle summer wind. Second of all this was my very first all vegan everything -kind of meal - banana pancakes, soy yoghourt and oat ice cream. It was all so delish that those who dare to say that vegans can't eat well or enough don't even know what trey're talking about! Food coma hit so hard after eating that I was almost ready to take a nap haha.


Mitä mieltä te olette vegaaniruuasta? / How do you like vegan food?



Bisous,
Ida Christine

8/29/2016

URBAN BALLERINA

Pienen postailutauon jälkeen tuntui ihanalta käydä kuvailemassa uusi asu, joka muistuttaa vielä viimeisistä kesäisistä hetkistä ennen syksyn saapumista kuvioihin. Osaltani syksy tuo aina mukanaan muutoksia, ja tällä kertaa se toi uuden työpaikan. Vaatekaupassa työskentely tuntuu kuin olisin liihottelisin omassa isossa walk-in closetissani uusia ja yhä uusia vaatekappaleita järjestellen haha. Ennen tätä en tiennytkään, että työnteko voisi tuntua näin hyvältä.

It was so nice to head out for an outfit shoot after a little pause in posting. This outfit reminds me of the last summer days before the chill fall days crawl in. For me, fall means all kinds of new changes and this time it came in form of a new job. Working now in a clothing store feels like I were in my own huge walk-in closet fluttering around organizing clothes haha. Never did I know that working could feel this good.


Kun kerran elämästä puhutaan, niin olisi kai parasta tehdä pieni tunnustus tähän väliin. Viime päivinä olen pannut merkille uudenlaisen puolen itsestäni. En koskaan ole ollut riippuvainen kavereista, tupakasta, saati muista päihteistä. Nyt kuitenkin aamun ensihetkinä ja iltapäivän työtunneilla huomaan tarvitsevani jotain piristävää. Kahvia. En puhu kupillisesta tai parista, vaan kokonaisesta termospullollisesta, jonka otan nykyään automaattisesti mukaani aina töihin lähtiessä. Rehellisesti sanottuna olen kuitenkin nukkunut viime aikoina huonosti ja liian vähän aivojeni käydessä ylikierroksilla. Ehkä syy siihen, miksi tartun ensimmäisenä kahvikuppiin väsymyksen iskiessä tai jo etukäteen sen pelossa, löytyykin uni- ja ruokarytmistäni. Tai sitten olen vain riippuvainen. Sana suorastaan pelottaa minua, joten ehkä pitäisi tehdä asialle jotain... Sattuuko joku tietämään onko kahden litran termospulloja olemassa? 

Talking about life, I have a confession to make. I have never been dependent on anything like friends, cigarettes or any other intoxicants but lately I've felt an urgent need of something to cheer me up. Coffee. I'm not talking about just one cup or two but a whole thermos I automatically take with me when going to work. Honestly, I've slept poorly and way too little for the past week or so, hence the constant need of coffee. Right? Or maybe I'm just addicted. That word made me freak out a little so maybe I should do something... Anyone know if there are any two-liter thermos bottles out there?


Top Primark
Skirt Zara
Lace-ups H&M
Bag 2hand
Watch Kapten & Son


Happy new week everyone!


Bisous,
Ida Christine



Photos by Petteri Irjala

8/09/2016

TEST & REVIEW: REAL BEAUTY



Työt ovat pitäneet minut kiireisenä viimeiset pari viikkoa, eikä iltapäivisin ole meinannut löytyä innostusta blogipostauksille videoiden editoinnin ohella. Nyt kuitenkin sain käsiini jotain uutta ja mielenkiintoista, mikä luonnollisesti pisti tämän tytön sormet syyhyämään postauksen kirjoittamisesta!

Sain siis testiin kolme REAL Beauty:n tuotetta,* joista jokaisella on keskimäärin kahdeksan eri käyttötarkoitusta. Kyllä, kuulitte oikein! Kyseessä on uusi, Suomessa vasta Beauty Pop Up:in nettisivuilla lanseerattu brändi, jonka tuotevalikoima koostuu luonnonmukaisista ja monikäyttöisistä ihonhoitotuotteista.


MOISTURE & HEAL

Nimensä mukaisesti geelimäinen voide kosteuttaa ja vähentää ihon ärsytystä ongelma-alueilla, esim. auringon polttamilla kohdilla. Tuote sisältää 99% orgaanista aloe barbadensista, sitruunahappoa ja eteeristä laventeliöljyä.

Obviously this product is meant to moisture your skin and heal the sunburnt areas, for example. It is made from 99% Organic aloe barbadensis, citric acid and lavender organic essential oil.


Miten käytin tuotetta: Aftershave Geeli // How I used it: Aftershave Gel

Levitin geeliä suihkussa sheivattuihin, pyyhekuiviin jalkoihin. Koostumus oli hyvin kevyt ja suht riittoisa: kuusi pumppausta riitti molemmille jaloille. Tuoksu oli aluksi melko vahva, mutta haihtui minuuttien sisällä tuotteen kuivuessa. Ihoni ei yleensä reagoi säärien sheivaamiseen, mutta reisien herkempi iho saattaa välillä ärsyyntyä. Tuotteen kanssa ihoni pysyi rauhallisena ja takasi pehmeät, sileät sääret koko illaksi! Aion mielenkiinnolla kokeilla MOISTURE & HEAL:a seuraavaksi kasvoillani kosteusvoiteena ja mattapinnan antavana primerina.

I spread the gel all over my towel dry legs after shaving them in the shower. The consistency of the product was really light and quite sufficient: six pumps were just enough for both legs. The smell of it was a bit strong at first but it faded away after a while as dried on the skin. My skin doesn't usually react with shaving but my thighs can sometimes get a little irritated after shaving. With this product my legs felt calm and smooth for the whole night! Next time I'm eager to test MOISTURE & HEAL on my face as a moisturizer and matte primer. 


FRESH & BRIGHT

Tämän jauhemaisen tuotteen tarkoitus on raikastaa ja toimia esimerkiksi kainaloissa ja kengissä deodoroivana aineena. FRESH & BRIGHT sisältää natriumkarbonaattia, viherminttua, eukalyptusta ja eteeristä timjamiöljyä.

This powdery product can be used as a freshener and deodorizer for under-arms and shoes for instance. FRESH & BRIGHT contains sodium bicarbonate, spearmint, eucalyptus and thyme organic essential oil.



Miten käytin tuotetta: Hammastahna & Deodoranttijauhe // How I used it: Toothpaste & Under-arm Powder

Kolmesta tuotteesta tämän suhteen olin kaikkein epäuskoisin. Miten muka samaa ainetta voisi laittaa sekä kainaloihin että suuhun!? Pelkkä ajatus kuvotti. Lisäksi jauhemaisen koostumuksen takia tuotetta oli lähes mahdotonta saada hammasharjalle, eikä homma ainakaan helpottunut yrittäessä sekoittaa tuotetta veteen tahnan aikaansaamiseksi. Plus, ain't nobody got time for that! Suolaisen maun takia voisin ehkä kokeilla tuotetta vielä suuvetenä, mutta hammastahnasekoilut loppuvat kyllä tähän, haha!

Deodoranttijauheena FRESH &BRIGHT oli huomattavasti miellyttävämpi ja antoi kainaloille hennon minttuisen tuoksun. Pelkän jauheen voimalla en kyllä lähtisi koko päiväksi töihin tai kaupungille... Kiteisen koostumuksen ansiosta tuote voisi kuitenkin toimia kehon kuorinnassa, jota testaankin varmaan seuraavaksi.

Of all the three products I was the most sceptical with this one. How on earth could you use the same product both for your armpits and mouth!? Disgusting. Because of the consistency it was almost impossible to get the product onto the toothbrush and it sure didn't get easier when I tried to mix it with water on my hand. Plus, ain't nobody got time for that! The saltiness of the powder might work as a mouthwash but I am definitely done with the toothpaste experiments, haha!

FRESH & BRIGHT worked pretty well as an under-arm powder leaving a subtle minty smell on the skin. I still wouldn't count on it as a long-lasting and sweat-preventing deodorant. Thanks to its grainy consistency the product could work as a body scrub, which I will try later on.


OIL NO. 1

Klassinen kookosöljy laventelilla, piparmintulla, sekä eteerisillä pelargonia- ja setripuuöljyillä on kirjaimellisesti REAL Beauty -kosmetiikkasarjan ykkönen. Hehe, see what I did there? ;) Kookosöljylle ominaisesti tuote on hyvin monikäyttöinen ja toimii niin ihon- kuin hiustenhoidossa. Kuten eivät muutkaan tuoteryhmän jäsenet, ei OIL NO. 1 sisällä lainkaan väriaineita, keinotekoisia väriaineita tai synteettisiä lisäaineita.

A classic coconut oil enriched with lavender, peppermint, geranium and cedarwood organic essential oils is literally the number one product to top off REAL Beauty's product range. Hehe, see what I did there? ;) As it is characteristic of coconut oil the product is so versatile you can use it both on your skin and in your hair. Just like all the other products in the range OIL NO. 1 doesn't have any dyes, artificial fragrances or synthetic additives in it.


Miten käytin tuotetta: Kasvojen ja Vartalon Kosteuttaja & Huulirasva + Kynsinauhojen hoitaja // How I used it: Face and Body Moisturizer & Lip Balm + Cuticle Care

Suoraan sanottuna kävin tuotteella läpi koko kropan, enkä joutunut pettymään! Kookosöljyn koostumus oli pehmeä, eikä ollenkaan liian öljyinen ja vetinen. Se kuivui täydellisesti jättäen ihon kiinteäksi ja pehmeäksi. Ja mikä riittoisuus! Yksi sipaisu tuotetta riitti valehtelematta kosteuttamaan toisen käteni kokonaan. Keksin myös hieroa kookosöljyä kynsinauhoihini, jotka kokivat kovia Straight Outta Compton -leffaa jännittäessä... Oops. Tuotteen tuoksukin on hyvin miellyttävä, sillä kookos ei pääse puskemaan liikaa läpi eteeristen öljyjen joukosta. Voitte ehkä arvata, että tämä tuote oli kaikista kolmesta suosikkini, enkä malta odottaa että saan myös levitettyä tätä kesän ja auringon kuivattamiin hiuksiini; Ready to shine bright like a diamond!

Frankly, I did apply the product all over my body and it couldn't have turned out any better! The consistency is soft and not at all too oily. It dried perfectly leaving the skin firm and soft. And that sufficiency tho! I could moisturize my whole arm with just one touch of the product. I also came up with a cuticle care since my fingers had gone through really tough times last week when we watched Straight Outta Compton... Oops. I'm happy the smell is not too coconutty thanks to the essential oils. You may already guess that this product is my fav! I can't wait to go and test it in my sun-damaged hair after summer; Ready to shine bright like a diamond!



And hey, can we all just take a moment to appreciate the pretty packaging *praise hands emoji* 


Oletteko te ennen kuulleet REAL Beauty -nimisestä kosmetiikasta? Entä oliko postaus hyödyksi? Kertokaa ihmeessä kommenteissa! Kiitos kun luitte!

Have you guys ever heard of REAL Beauty cosmetics? Did you find the post helpful? Please let me know in the comment section! Thanks for reading!



Bisous,
Ida Christine



*Postaus tehty yhteistyössä Beauty Pop Up:n kanssa