6/15/2015

2nd Anniversary

Kesäkuun ekana päivänä mulla ja Petterillä tuli täyteen kaksi vuotta. Sateen takia emme päässeet juhlistamaan sitä oikeana päivänä, mutta saman viikon perjantaina päätimme ottaa riskin ja vietimme päivän Linnanmäellä. Olinkin viimeksi käynyt lintsillä huvipuistoilemassa kolme vuotta sitten, joten laitteet tuntuivat entistä hauskemmilta ja jännittävämmiltä! Pää alaspäin meneviin laitteisiin en kuitenkaan uskaltautunut, mutta muista vauhdikkaista laitteista selviydyin oma urho vierelläni.♡ Tässä vielä kuvia vuosipäivän vietosta :)

Mun komistus♡

Kuten jo Instagramin puolella avauduin parisuhteemme merkityksestä, se on ehdottomasti syventynyt toisen yhteisen vuotemme kuluessa. Petteri on kestänyt oikuttelevaa luonnettani niin hyvin, että voin vain olla kiitollinen saadessani kutsua itseäni tämän komean, fiksun, huomaavaisen ja rakastavan ihmisen tyttöystäväksi. Uskon ja toivon, että meidän kohdallamme näitä ihania, upeita, väistämättömillä pikkuriidoidoilla höystettyjä vuosia on vielä monta edessä! Rakastan sua kulta♡

Bisous,
Ida Christine

6/07/2015

Saturday Night Fun

Eilisilta oli niiin hauska! Suuntasimme Kian kanssa stadiin etsimään viihdykettä lauantai-illaksi ja valinnaksemme osui Uggla. Se oli kooltaan melko pieni, mutta siitä huolimatta tunnelma pysyi katossa pilkkuun asti. :P Oli ihanaa lähteä pitkästä aikaa ulos ykköset päällä; samana päivänä ostamani mekko pääsi heti käyttöön!


Bongasin tämän upean mekkosen Vero Modasta, enkä voinut olla vastuttamatta sen sinistä kirjailua. Se muistuttaa jollain tavalla trooppista turkoosia merimaisemaa, ja sopii siksi mielestäni täydellisesti kesäkauden juhliin. :)


Drinkit maistuivat ja meno oli kohdillaan läpi yön. Suomenruotsalaiset ne osaavat bailata, huh! Saan kyllä olla kiitollinen ihanasta ystävästäni joka huolehti minusta reissun loppuun asti... Love u baby! ♡

Bisous,
Ida Christine

5/31/2015

Summer Holiday

School's out and vacay's on! Ihanaa olla vihdoin kesälomalla! Ei tarvitse enää koko ajan stressata koulujutuista, paitsi tietenkin vähän syksyn tulevista kirjoituksista. Aion silti ottaa lomalla aikaa myös itselleni. Tänä aamuna heräilimme rauhassa Petterin kanssa, haimme kaupasta vähän jätskiä ja katsoimme elokuvan. Voiko parempaa olla?

Palataan kuitenkin vielä eilisten päättäreiden tunnelmaan :) Aamulla kävimme koululla kuuntelemassa opettajien puheita ja "hakemassa todistukset", mitä ei siis konkreettisesti tapahtunut, sillä kaikki näkevät kurssiarvosanansa wilmasta. Iloiseksi yllätykseksi sain tänä vuonna stipendin koulun esittelyvideon suunnittelusta ja toteutuksesta. 100 euron summa tulee varmasti Pariisissa tarpeeseen! ;)


Mekko Sisters Point (Nelly.com)

Tuskastelin itselleni mekkoa Pariisia varten ja kun kerran löysin tämän suloisen kukkamekon netistä, niin päätin pukea sen myös koulun päättäjäistilaisuuteen. Erityisen kauniin mekosta tekee sen mielenkiintoinen selkämys, sekä tietty kesäinen kukkakuosi. :)


Sandaletit Depeche (Nilson Shoes)

Olin jo pitkään kuolannut Kenzan jaloissa näkemiäni valkoisia korokepohjekorkoja, kunnes pari päivää sitten bongasin nämä upeudet Nilson Shoes -liikkestä. Ostopäätös oli selkeä ja nopeasti tehty. Luoja, miten rakastan näitä kenkiä! ♡


Korut Bijou Brigitte


Koin ylpeän hetken maistaessani omatekemääni valkosuklaa lime kakkua - se oli taivaallista, vaikka itse sanonkin! Myös äiti oli leiponut raparperipiiraan, joka sekin on yksi lemppareistani. Nam! Kotona herkuttelun jälkeen juhlistimme hyvällä kaveriporukalla kesäloman alkua. Ilta oli mitä hauskin. :)


Hyvää kesälomaa kaikille rakkaille lukijoilleni!

Bisous,
Ida Christine

5/28/2015

Wall Climbing

Vietimme tänään koulumme järjestämää liikuntapäivää Helsingin Kiipeilykeskuksessa. Tämä oli ensimmäinen kertani kiipeilemässä, vaikka vaijerilla laskua olinkin kokeillut joskus vuosia sitten. Olin siis tapani mukaisesti intoa puhkuen valmiina kokeilemaan jotain uutta ja extremeä!


Kiipeilykumppanini Marsa & Aino

Kiipeily osoittautui älyttömän hauskaksi, mutta myös raskaaksi hommaksi. Sormet ja kämmenet ovat vieläkin ihan hellinä... Sain silti kiivettyä yhden seinän aivan huipulle asti, wohoo! Suurimmassa osassa kuvia näytänkin ihan pieneltä apinalta :D Jos tämä ei selättänyt korkean paikan kammoani, niin ei mikään!


Jatkoimme aurinkoisesta päivästä nautiskelua lounaan merkeissä. Kiipeilyssä tuli nälkä! Parin tunnin ostospyrähdys oli juuri sitä, mitä kaipasinkin, tosin itse en ostanut mitään. Oli niin ihanaa pyöriä kiireettömästi eri liikkeissä - onneksi pian on loma!

Hyvää loppuviikkoa kaikille!

Bisous,
Ida Christine

5/26/2015

Watermelon Nails

Seikkailin eilisellä kauppareissulla meikkiosastolla, kun eräs Essien kaunokainen pisti silmääni. Kaikki Essien kynsilakat sattuivat vieläpä olemaan alennuksessa! Onneksi äiti oli mukana, ja sain hänet suostuteltua yhteiskäyttöiseen kynsilakkahankintaan haha :D


Rakastuin heti tämän Essie Watermelonin kuuman pinkkiin sävyyn, joka korostaa kynsiä upeasti kesällä. Huomatessani lakan nimen en voinut vastustaa ajatusta vesimelonikynsistä!


Essie - Watermelon


Käytin myös:
Lumene Natural Code Bohemian 10
Essie - Blanc
L'Oréal Paris Black Swan 702


Levitä kuivuneen aluslakan päälle kerros vihreää. Lisää hetken kuluttua kerros valkoista kynsilakkaa niin, että kynsinauhan reunan ja valkoisen lakan väliin jää parin millimetrin levyinen väli.


Toista sama vaihe punaisen lakkakerroksen kanssa. Laita lopuksi kynsille mustia pisaran/soikion muotoisia kuvioita esittämään vesimelonin siemeniä. Voilà, herkulliset melonikynnet ovat valmiit kesäloman viettoon!


Millaisia ideoita teillä on kesäkynsiksi? :)

Bisous,
Ida Christine

5/24/2015

Eurovision Night

Vuoden odotuksen jälkeen se päivä viimein koitti, nimittäin EUROVIISUT! Olin kuunnellut ja hypettänyt maiden biisejä jo kuukausia ennen eilen huipentunutta finaalia. Henkilökohtaisena suosikkinani oli ehdottomasti Italia, eli Il Volo - Grande Amore. Tästä voitte vielä katsoa oman TOP 10 listaukseni tämän vuoden esiintyjistä. :)

Italian lisäksi ennakkosuosikkeina pidetyt Ruotsi ja Venäjä kamppailivat lopulta todella tiukasti voitosta, mutta onneksi ihana Måns hoiti homman kotiin! Heja Sverige!


Vietimme viisuillan Linnealla herkkuja syöden ja esityksistä nauttien. Mikä tyypillistä, keksimme koko ajan jos jonkinmoisia huomauttelevia kommentteja ja naurunaiheita. Ensi vuonna ehdottomasti uudestaan!


Kolmanneksi sijoittunut Italia oli ehdoton lempparini. Komeita miehiä komeilla äänillä varustettuina. No, siinä suhteessa Måns oli myöskin ihan ideaali voittajaehdokas ;)

Seuraatteko te Euroviisuja, ja entä olittko tyytyväisiä tämän vuoden voittajaan?

Bisous,
Ida Christine

5/23/2015

Friyay

Onneksi on perjantai! Ulkona oli +18C vielä kuuden jälkeen illalla, joten päätimme lähteä tyttöjen kanssa pienelle terassikierrokselle Helsinkiin. Kävelimme pitkään auringonpaisteessa, kunnes jalkamme veivät meidät Cafe Carouseliin.


Täytyy kyllä sanoa, että petyin paikkaan aika lailla. Keittiötä oltiin sulkemassa jo ennen kello yhdeksää, eikä drinkkilistaa ollut olemassakaan. Saimme lopulta tilattua jonkin näköiset juomat. Ulkona värjöttelimme linnunkakkaisten penkkien ja korjaamattomien astioiden keskellä. Pyysin tarjoilijalta vilttejä, mutta hän vastasi, ettei niitä voi enää antaa tähän aikaan. Kuka niitä sitten keskellä päivää tarvitsee!? Huh, mikä palvelu...


These ladies Kia & Linnea
+ mukana myös Sara & Heli

Onneksi hyvässä seurassa pienet ikävät jutut eivät haitanneet, vaan pidimme hauskaa ja nautimme juomista ja kesäisestä illasta! :)


Lopuksi poikkesimme vielä nopeasti Shottibaarissa. Mukava pieni paikka ja kohtuulliset hinnat. :)

Miten te vietitte perjantai-iltanne?

Bisous,
Ida Christine